Rezumat:
– Soluția software și hardware integrată „XYN™” concepută pentru a sprijini crearea de conținut 3D spațial
– Noul sistem de filmare a vehiculelor care utilizează producția virtuală, „PXO AKIRA”
– Sony Honda Mobility a prezentat prima mașină electrică a companiei, AFEELA 1
Sony Group Corporation (“Sony”) își prezintă la CES® 2025, în Las Vegas, Nevada, viziunea de termen lung care va defini dezvoltarea Sony în următorii 10 ani sub conceptul Creative Entertainment Vision (Viziunea Divertismentului Creativ).
Hiroki Totoki, Președinte, COO și CFO al Sony Group Corporation, a prezentat în cadrul conferinței de presă de luni, 6 ianuarie, alături de alți oficiali, un număr mare de inițiative fundamentale care construiesc Viziunea Divertismentului Creativ. Printre acestea se numără și soluții noi care eliberează imaginația creativă, precum noi sisteme de procesare pentru vehicule, dar și cele mai recente soluții pentru crearea de conținut 3D spațial. Pe lângă prezentarea inițiativelor dedicate industriei anime, care vor contribui la creșterea comunității fanilor, Sony a subliniat proiectele de transformare și extindere a universului jocurilor din mai multe perspective. Aceste proiecte vizează colaborarea cu artiști muzicali și crearea de experiențe noi de divertisment bazate pe localizare spațială. Printre aceste inițiative, Sony a anunțat producția unui serial anime bazat pe jocul „Ghost of Tsushima: Legends”, lansarea unei noi aplicații manga „Crunchyroll Manga” și data de lansare a sezonului 2 din seria „The Last of Us”.
Împreună cu Roger Goodell, Comisar al National Football League din SUA, Sony a prezentat cele mai recente dezvoltări legate de industria divertismentului sportiv. În plus, ca un exemplu de inovație în mobilitate, Sony Honda Mobility au prezentat prima mașină electrică a companiei “AFEELA 1,” pentru care va accepta comenzi din 2025. Totoki a subliniat, la finalul conferinței de presă, importanța colaborării dintre creatori de conținut, parteneri și angajați Sony pentru desăvârșirea Viziunii Divertismentului Creativ, ceea ce presupune crearea de realități infinite pentru toată lumea, care dau frâu liber imaginației și generează un sentiment puternic de Kando (emoție și uimire).
Expoziții principale
Bazată pe „Creative Entertainment Vision”, viziunea pe termen lung de dezvoltare a Sony în următorii 10 ani, expoziția se va concentra pe cele mai recente tehnologii și inițiative pentru a da frâu liber creativității creatorilor și a maximiza valoarea conținutului original, protejat de proprietatea intelectuală. Standul este structurat în jurul celor trei faze ale Viziunii Divertismentului Creativ: „Creativitate fără limite,” „Depășind barierele” și „Narațiuni pretutindeni.” În cadrul expoziției este prezentă și o expresie artistică a viitorului creației imaginat de Sony, în care conținutul se naște și se extinde prin colaborarea dintre creatori.
- Noul sistem de filmare a vehiculelor care utilizează producția virtuală: „PXO AKIRA”
În premieră, expoziția include sistemul de ultimă generație „PXO AKIRA”, care transformă metoda tradițională de filmare a vehiculelor, prin creșterea siguranței, reducerea costurilor și maximizarea libertății creative. PXO AKIRA este format dintr-o macara video robotică avansată cu o platformă mobilă dedicată, tehnologia LED volume și un instrument integrat pentru crearea geamănului digital, oferind o soluție completă pentru filmarea vehiculelor folosind Producția Virtuală în orice mediu. În plus, Sony prezintă și un instrument de reconstrucție 3D care completează perfect sistemul PXO AKIRA, oferind capacitatea de a surprinde medii din lumea reală și de a le transforma în fundaluri digitale 3D imersive.
- Soluția software și hardware integrată „XYN™” concepută pentru a sprijini crearea de conținut spațial
Sony Corporation a anunțat astăzi lansarea „XYN™”, o soluție software și hardware integrată concepută pentru a sprijini crearea de conținut 3D spațial. Bazată pe tehnologii unice de imagistică, detectare și afișare, „XYN” utilizează algoritmi patentați pentru a capta și reproduce cu acuratețe obiecte, mișcări umane și fundaluri în spații reale, permițând reproducerea eficientă într-un mediu de producție 3D Computer Graphics (CG) și facilitând fluxuri de lucru flexibile. Participanții CES pot testa produse și soluții aflate în prezent în curs de dezvoltare.
*Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să consultați comunicatul de presă al Sony Corporation și videoclipul conceptual.
- LEGO® Horizon Adventures™ aduce la viață muzica lui mxmtoon
LEGO® Horizon Adventures™ este o poveste jucăușă inspirată de lumea Horizon și realizată integral din elemente LEGO. Tema sa muzicală, scrisă și produsă de mxmtoon, extinde și mai mult franciza Horizon într-un mod inovator. Un „teaser” al videoclipului va fi lansat la CES. Videoclipul pune în valoare obiecte grafice produse pentru joc cu ajutorul Unreal Engine de la Epic Games, pentru a extinde jocul în conținut animat.
Acest proiect integrează perfect muzica lui mxmtoon care a beneficiat de creativitatea mai multor echipe, precum Guerrilla, The LEGO Group, Pixomondo și Sony. La stand, vizitatorii vor putea să încerce jocul și să urmărească videoclipul muzical, dar și imaginile din spatele cortinei, care evidențiază procesul de creație și producție.
- Experiențe inspirate de seria “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle”
Aniplex Inc. este o companie de divertisment care operează la nivel mondial, realizând producții video și muzicale, în principal în domeniul animației, planificarea și dezvoltarea jocurilor, producția și distribuția teatrală și planificarea, producția și vânzarea de produse promoționale.
La stand, vizitatorii pot testa experiențe tematice în jurul seriei anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, care se bazează pe manga lui Koyoharu Gotoge, publicată de SHUEISHA’s JUMP COMICS, și care are peste 150 de milioane de exemplare publicate. Producția animației este realizată de ufotable. Expoziția va include o cabină foto care recreează afișul pentru filmul Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle, primul dintr-o trilogie de filme care va fi lansată în cinematografele din întreaga lume în 2025.
- Concept de divertisment imersiv bazat pe localizare inspirat de „The Last of Us”
Sony explorează noi moduri de a extinde valoarea conținutului original prin care le oferă creatorilor noi modalități de exprimare prin dezvoltarea unui concept prototip de divertisment bazat pe localizare cu diverse tehnologii video, audio și tehnologia haptică. La stand, acest viitor concept de divertisment imersiv prezintă jocul de acțiune și aventură „The Last of Us” cu sunet 3D și tehnologii video și olfactive de înaltă definiție.
*Expoziția este prezentată și pe platforma online „Sony Square”.
URL: https://square.sony.com/ces2025/
*Imaginile de la Sony la CESⓇ 2025 pot fi descărcate aici.
URL: https://www.sony.com/ja/pressroom/pict_data/event/ces2025.html
*Pentru detalii despre anunțul privind „AFEELA 1”, vă rugăm să vizitați site-ul Sony Honda Mobility.
URL: https://www.shm-afeela.com/en/
Oficiali care au susținut conferința de presă (în ordinea declarațiilor)
・Hiroki Totoki (Președinte, COO și CFO, Sony Group Corporation)
・Neal Manowitz (Președinte și COO, Sony Electronics Inc.)
・Roger Goodell (Comisar, National Football League)
・Yasuhide Mizuno (Director reprezentativ, Președinte și CEO, Sony Honda Mobility Inc.)
・Jonny Slow (CEO, Pixomondo)
・Thaisa Yamamura (Head XR Business Development, Sony Electronics Inc.)
・Atsuhiro Iwakami (Președinte, Aniplex Inc.)
・Rahul Purini (Președinte, Crunchyroll)
・Ravi Ahuja (Președinte și CEO, Sony Pictures Entertainment)
・Asad Qizilbash (Head of PlayStation Productions)
・Ashley Brucks (Președinte, Screen Gems)
・Neil Druckmann (Președinte, Naughty Dog)
Prezentare generală a standului
Perioadă: marți, 7 ianuarie – vineri, 10 ianuarie 2025
Locație: Las Vegas Convention Center, standul # 20800
Conferința de presă Sony la CES 2025